Xωρίς ιδιαίτερες αναλύσεις και περιστροφές, το blogging συνεχίζει μετά από τόσα χρόνια να είναι εδώ κι αν θέλουμε οπωσδήποτε να δώσουμε μια εξήγηση για αυτή την διαχρονική του επιτυχία, μπορούμε να πούμε ότι αυτό συμβαίνει επειδή απλά όλοι έχουν κάτι να πουν και ιδιαίτερα σε τομείς στους οποίους δρουν επαγγελματικά, οπότε νομοτελειακά γνωρίζουν πράγματα και καταστάσεις. Αλλά, ακόμη και οι άνθρωποι ή οι εταιρείες, για να μην ξεχνάμε το εταιρικό blogging, συνεισφέρουν με τις γνώσεις τους μέσω του blogging έστω κι αν πραγματεύονται τα ίδια θέματα. Άλλωστε, πάντα υπάρχουν ιδέες, αναζητήσεις και πειραματισμοί για να γίνονται τα πράγματα καλύτερα και να λειτουργούν με πιο κατανοητό τρόπο.
To θέμελιο: H προσωπικότητα του γράφοντος
Το blogging πάντα είχε ως θέμελιο την προσωπικότητα του γράφοντος. Οι άνθρωποι έρχονται στο website και κατ’επέκταση στο blog σας επειδή θέλουν να διαβάσουν αυτά που έχετε να πείτε. Για τον γράφοντα παρέχει μοναδικές δυνατότητες να καταδείξει την όποια εμπειρία του και να γίνεται κατανοητός ως προς τα θέματα που ασχολείται. Οπότε, θέλοντας και μη, το blogging λειτουργεί και ως ένα διάμεσο προσωπικής βελτίωσης, καθώς πάντοτε θέλουμε να μιλάμε τεκμηριωμένα ειδικά για θέματα που άπτονται της επαγγελματικής μας δράσης και οι αναγνώστες μας να μπορούν να κατανοήσουν τα γραφόμενά μας και να βοηθηθούν από αυτά.
Πολλοί bloggers αναζητούν επίσης την ταύτιση των απόψεων τους με τους αναγνώστες τους, αν και κατά την δική μου γνώμη, δεν είναι ακριβώς αυτό το ζητούμενο, μπροστά στην πρόκληση οι αναγνώστες να αναλάβουν με την σειρά τους δράση, συμμετέχοντας έτσι σε μια διαδικασία που προωθεί την αξίωση οι άνθρωποι να μάθουν ο ένας από τον άλλον.
Blog: Ένα εργαλείο εκμάθησης
Το blogging είναι πολλά, αλλά κυρίως είναι ένα εργαλείο εκμάθησης τόσο σε προσωπικό όσο και σε επιχειρηματικό επίπεδο. Οι επιχειρήσεις μαθαίνουν τι αρέσει στους πελάτες τους και πώς να κάνουν το προϊόν τους καλύτερο. Κι όλα αυτά με ένα τρόπο πολύ πιο προσωπικό, θα έλεγα λιγότερο αυτοματοποιημένο, που προφανώς συντελεί οι αναγνώστες, εν δυνάμει πελάτες, να έρχονται πιο κοντά απ’ότι συνήθως συμβαίνει.
Από τεχνικής άποψης, μην ξεχνάμε και τον σημαντικό αντίκτυπο που έχουν τα κείμενα σας στο SEO και τις μηχανές αναζήτησης. Ναι, όταν ανεβάζετε νέο περιεχόμενο στο blog σας, οι μηχανές αναζήτησης θα το εμφανίσουν στα αποτελέσματά τους. Η δυνατότητα να παρουσιάζετε στο website σας, νέο περιεχόμενο, είναι κάτι που το επιζητούν εξάλλου.
Οπότε, όσοι ήδη διατηρείτε κάποιο blog, συνεχίστε να γράφετε σε αυτό, κι όσοι δεν έχετε, απλά ξεκινήστε! Με τα tools που υπάρχουν σήμερα για blogging, μπορείτε να συνδεθείτε περισσότερο από ποτέ με τους αναγνώστες, με επαγγελματίες του κλάδου σας και φυσικά με πιθανούς πελάτες.
Γιατί πρέπει να δημιουργήσετε ένα blog; Γιατί όχι είναι καλύτερη ερώτηση και συνάμα απάντηση.